Grafik

GODZINY PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
13:00           NORDIC
WALKING
Magda/Piotr
17.00          ZDROWY 
KRĘGOSŁUP
     Magda
   
18:00   NORDIC
WALKING
Magda
  TRENING
SIŁOWY
Mateusz
   
19:00 CARDIO ABS
     Natalia
CARDIO ABS
Natalia
TRENING
OBWODOWY
Magda
CARDIO ABS
Magda/Natalia
     UDA POŚLADKI   
 BRZUCH
   Magda
 

 

CARDIO ABS NORDIC WALKING TRENING SIŁOWY ZDROWY KRĘGOSŁUP TRENING OBWODOWY
Cardio ABS  to zajęcia interwałowe o wysokiej intensywności. Trwające ok. 40 minut. Przeplatamy na nich mocne cardio wraz z ćwiczeniami mięśni brzucha, a głównym celem tej jednostki treningowej jest płaski, mocny brzuch oraz poprawa metabolizmu.
 
Nordic Walking to  marsz z kijkami w terenie razem z instruktorem, który uczy prawidłowej techniki oraz przeplata trening również ćwiczeniami wzmacniającymi, oddechowymi oraz uelastyczniającymi ciało. NW jest przeznaczony dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej o średniej intensywności. Pokonany dystans to ok 7 km. Zajęcia dla wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z treningiem siłowym pod okiem instruktora.
 
Zdrowy kręgosłup to  ćwiczenia dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Szczególnie skierowane do osób, którym doskwierają bóle kręgosłupa,  pomogą bowiem w zredukowaniu bólu. Na zajęciach będziemy wzmacniać mięśnie osłabione - przykręgosłupowe, pośladków, brzucha, pleców oraz rozciągać mięśnie za bardzo przykurczone. To zajęcia o niskiej  intensywności nakierowane na  wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawę postawy  oraz uelastycznienie ciała. Na  treningu obwodowym  łączymy ćwiczenia redukujące tkankę tłuszczową z ćwiczeniami wzmacniającymi całe ciało. Daje on wszechstronne efekty takie jak: zwiększenie siły, poprawa wytrzymałości oraz  wysmuklenie sylwetki.
To zajęcia o wysokiej intensywności.. Trwają 50 minut. W tym czasie wykonujemy serie bezpośrednio następujących po sobie  ćwiczeń. Wykonujemy  je na czas – na wykonanie każdego ćwiczenia mamy 30 sekund, po czym następuje 15 sekund przerwy potrzebnej na zmianę ćwiczenia.